loading...
پرتال بزرگ ایرانیان
استاد بوس بوس
http://s1.picofile.com/file/7281224408/zjgl5kddf1c2c57y0782.jpg
رضا جعفری بازدید : 3658 شنبه 15 بهمن 1390 نظرات (0)

مردی در دادگاه خانواده گفت: همسرم از ابتدای ازدواجمان تا به امروز که ۳۲ سال از آن می‌گذرد، به من سوءظن دارد؛ دیگر طاقت این وضع را ندارم.

تجاوز زن 32 ساله به مردی در تهران !!!

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبری فارس «توانا»، مردی در دادگاه خانواده ۲ (ونک) حضور یافت و دادخواست جدایی خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه ۲۶۸ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این مرد در برابر قاضی این شعبه بیان کرد: همسرم دائماً به من سوءظن دارد و این موضوع باعث بروز اختلافاتی بین ما شده است؛ او فکر می‌کند که زنی دیگر در زندگی من وجود دارد و بر سر این موضوع با من بحث کرده و مشکلات و درگیری‌هایی را به وجود می‌آورد.

وی گفت: در همه این سال‌ها همسرم به من سوءظن داشت و امروز با وجود دو فرزند دختر باز هم رفتارش به همان شکل است و ما تا به امروز به خاطر آینده دو فرزندمان از یکدیگر جدا نشده‌ایم.

مرد افزود: همسرم بعد از اینکه من درخواست طلاق دادم بلافاصله مهریه‌اش را درخواست کرد تا حقش ناحق نشود؛ در واقع او به حفظ زندگی‌مان توجه نمی‌کند بلکه دائم به فکر پول و منافع خودش است.

وی بیان کرد: من و همسرم دائم با یکدیگر دعوا داریم و همسرم سوء معاشرت دارد؛ به شکلی که دیگر امکان زندگی ما در زیر یک سقف وجود ندارد.

مرد عنوان کرد: همسرم مدعی است که بعد از گرفتن مهریه و طلاق بلافاصله با پسرعمویش که تازه از همسرش جدا شده، ازدواج می‌کند؛ در حقیقت این همه سال زندگی مشترک را نادیده می‌گیرد و به فکر خودش است.

وی گفت: با اینکه ما دو فرزند داریم ولی همسرم باز هم به من شک داشته و با سوءظن‌هایش مرا آزار می‌دهد، در واقع زندگی ما به شکلی شده بود که من دائم باید به همسرم جواب پس می‌دادم و او مانند بازپرس مرا سؤال پیچ می‌کرد.

مرد افزود: از این وضع خسته شده و خواهان طلاق هستم و نمی‌خواهم دیگر در کنار همسرم به زندگی ادامه دهم و حتی یک بار دیگر در خانه و در کنارش ناهار بخورم.

قاضی این شعبه بعد از صحبت‌های مرد، رسیدگی به جلسه را به روزی دیگر با حضور زن موکول کرد و خواهان آشتی زن و مرد شد.

همچنین بیان کرد: این همه سال زندگی حیف است زیرا شما دو فرزند دارید که باید به خاطر آنها گذشت کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 185
  • بازدید سال : 1,368
  • بازدید کلی : 28,570